keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

taas joku random ihkutus postaus.

Juu eli minä ja saara tarvittas lukioita. koska muutenhan ei oo mitään järkee ees pitää tätä meiän blogia. ja saara ei ole lisäillyt niitä söpöjä kuvia kuten pyysin. murmur. kielikorusta tulossa pian kuvaa, jos te haluatte. jos haluatte siitä sellasen söpön kuvan, niin kommatkaa se sitten - ja jotain muutakin palautetta tästä meiän söpöstä sivusta johon varmaan teen jonku söpön taustan. ja nyt saan päivitellä täältä rakkaus puolelta kans. kun mulla on tavallaa poikaystävä, josta tykkään tosi paljon ja kaikkee, ja se on tosi ihana jajaj kaikkee muutakin (erno). sitten on tää yks toinen jätkä joka on ihan kusessa muhun, ja on suurinpiirtein kaks vuotta vanhempi. haluisin olla sen kaveri. mut en viiti sanoo sille mitää ku pelkään et sit se ei haluu olla mun kaveri. sit seki on tosi kiva ja tykkään siit vähäsen. mutta en haluu pettää mun omaa poikaystävää. jdlksdjlfdjflkjsfl, inhoon tätä. mä sitten postailen tänne kuvat niistä uusista vaatteista jotka tilasin H&M'ltä, koska ne on tosi söpöjä. ih, saara saa vihertyä kateudesta. muahahahah. juu ja en jaksa koskaan laitta isoja alkukirjaimia lauseiden alkuu ku en kirjota mitään tärkeetä sillee. juu tääkin on turha postaus. tän kielen kaa on kyl hirveen vaikeeta syyä mitään. teen ittelleni keittoja (keitän vihanneksia ja muussaan ne), ja vitsi niist on tullu hyviä. sit vedin murskattua ananasta ja pilttiä. sit viel sitä äitin tekee spagettia ja jauhelihakastiketta muussattuna. hyi vitsi minkä makusta. ja sit on mukavaa ku en saa syyä mitää maitotuotteita (jättää kalvon kieleen jolloin se nopeuttaa bakteerien muuttumista). juu että sellasta tällä kertaa. olen nolo enkä postaile paljoa kuvia, mutta tottakai teiän pitää nähä mut nyt, ku toi mun ja saaran kuva on aikas vanha... no mut ei nyt sitte enenpää. :D


- jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti