maanantai 30. heinäkuuta 2012

sitäsuntätä

anteeksi kun mulla inspaa noitten otsikoiden kanssa. enkä oo postannu pariin päivää. ku oli kiireita ku poikaystävä ja kaveri tääl ja sit tänään olin taas tammisaaressa. oikeesti. oon kävelly eilen ja sitä ennen olevana päivänä vaik kuin paljon. eilen kävelin yli 10 km, ja sit ennen sitä vaik kuin paljon. koska rannalla on kivaa ja sinne on ainaki yli 4 km. niin ja tänään olin taas tammisaares ja ostelin kaikkea jännää. korviksia ja saara osti kengät. oisin halunnu ostaa paitojaki mutta rhaa. sitä meniki 20 € oon järkyttyny kuink amun rahaa oikee menee. ja saara vois ton meiän proffa kuvan päivitellä vaikka kollaasiksi musta ja siit kuvat. muttakun se on laiska pegasosmursu. käytiin sit kans vaatteet pääl uimas, ja saara on varmaa tulos kipeeks. onneks se yk lämmitti mua. mhm. kuvia mulla ei oo koska ei oo järkkäriä. nyyhkis. no mut en postaa nyt enenpää koska oon varmaa ainoo joka tänne postaa. käsken saaran kirjotella.

- jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti