lauantai 21. heinäkuuta 2012

otsikoidenkeksimisenmestaritäällämoi

Anteeksi otsikko en jaksa laittaa välejä dunno why. Tänään oon taas raatanu himassa, koskaa kohta vaihan mun huoneen yläkertaan, ni se on sitte noin kolme kertaa nykyistä isompi. Eli oon kantanu tavaraa ylös ja alas.
  Oon tänää ja eile lukenu iha hirveesti verrattuna normaaliin. Sain tossa pari päivää sitten Nälkäpelin kakkos-osan, eli Vihan liekit. Oon vaan niin happyyyy ! <3 Sitte kun saan sen luettua (luultavasti huomennaa) kinuan sen kolmos-osan tai ostan itte. Ah niin koukuttavia noi kirjat ! Sata kertaa parempia ku elokuvana.
 

ps. tehtiin Jennyn kanssa sopimus, et ollaan meikkaamatta niin kauan ku vaan pystyy. Silmämeikki sallitaan. Eli siis annetaan ihon levätä ja silleen. Voiko tollee ees sanoa ö.ö Laitampa vaikka huomenna muutaman kuvan meistä meikittöminä : D

nyt ei jaksa mitään kuvia latailla : p


-saaraaaaa

1 kommentti:

  1. nojes. ethä unoha huulipunaa. ;D mutta tää olis idea. meikitön iho vanhenee hitaampaa. ;D

    VastaaPoista