torstai 26. heinäkuuta 2012

kukkia ja vieläkin kukkia.

oioioioioioioi. nyt on jotenkin niin ihana fiilis. musta tuntuu että tääki kyl romahtaa jossain vaihessa. mut elän mun pilvilinnassa niin kauan ku mahollista. olin sitten viime viikonloppuna kummitädin luona etten postaillu ja oisin oottanu saaralta enenmän (joka postailee myöhemmin meidän stadin/hesa reissusta). Mut oon tavannu yhen tosi ihanan jätkän. kuustoista vuotias, n. 180 cm pitkä, bodari (s). se hokee mulle koko ajan kuinka rakastaa mua ja kaikkea. mut sitten ongelma kun mä oon nyt sen yhen toisen pojan kaa, joka on 14, mun pitunen (157-159 cm) ja sellanen mukava. mut argh, ku en osaa valita. sitten kiva kun nyt on kakka omatunto yhen jutun takia. kivaa kuitenki oli. saaralla meni vaan hermot t:n kaa ku s omi mut ittelleen sinne. no eilenki käytiin tammisaares, tosin ilman lupaa, vaikka sanottiin et ollaan hesassa kuuteen asti ja seittämält kotona. tultiinki jo viideks ja mentiin taajamajunalla tammisaareen tunniks niiden kaa. oli viel kivaa käydä ostaa seppälästä tuubitopit ja sitten beessi tissivyö. sitten ne feidas meiät ne pojat ku niil oli duunii jtoen jäätin saaran kaa kahden käytiin ostaa 1 l mansikoita kolmel eurol ja sitten mulle nekku tikkari. oi se oli hyvää. ennen ku mentiin junaan mentiin viel leikkipuistoon ja se yks sydeemi mis oltiin oli tosi kiva. oikeesti me vaan naurettiin. kyllä 14 veelläkin voi olla kivaa leikkipuistossa. oli kans kivaa ja sitten vielä sitä edeltävänä päivänä tehtiin sama asia. sitten postailen kuvat mun ostoksista heti kun vaan saan kameran käteeni. saara lupas postata teille kuvia kaikesta. tai ainakin mulle lupasi. mutta eipä tässä ny oikein muuta. olisi myös mukava saada mainostusta meidän blogille jos haluutte lueskella tätä viel jatkossa. kiitos hei. (:

- jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti